Sunday, March 27, 2011

Plac zabaw




7 comments:

  1. no, no kolorowo i mieciutko tam ma . tez taki chce;))maly prywatny plac zabaw!!

    ReplyDelete
  2. to przylatuj do domu, cos ci zorganizujemy :) i tez sobie nagutko na mieciutkim kocyku pofikasz :)

    ReplyDelete
  3. kurcze nie widzialam ze to Zandra konto - ups!!!!

    ReplyDelete
  4. JO: No ladnie! Zhakowalas, czy dal ci haslo?
    Ali: Przylatuj, przylatuj - kupie Ci najbardziej mieki kocyk na swiecie!!!
    Zander: Nie dawaj matce dostepu do swojego kata!!!! Ale babce mozesz :)

    ReplyDelete
  5. Pisanie bez "ogonkow" od lat mnie bardzo bawi. Ja, osobiscie mam je ..., w takim kraju zyje, ze ich nie uzywam. Najbardziej rozradowal mnie ten "mieki" kocyk. Ja mam niestety tylko jeden kocyk, ktory jest bardzo mientki.
    Kat katem Zander! Nie dawaj do niego dostepu matce, ...ani babce, please !!! Tak czy inaczej, mysle, ze masz w domu wiele zabawy Zander!? Widac, ze moja era sie juz skonczyla i trzeba "paleczke" oddac mlodszym. Skoro jestes teraz Ty na tapecie to czekaja Cie pewne "challenges" by zaszokowac wszystkich dookola. Ja mialem w tym wprawe do tej pory, ale sie nie martw, pomoge Ci Zanderku. W koncu tradycje trzeba podtrzymywac. Te obowiazki spadaja teraz na Ciebie. Mam nadzieje, ze Twoja Babunia opowie Ci jak trzeba te rodzinna linie "wesolych" rzeczy podtrzymywac. Jak tylko pojawie sie w Polsce to masz murowane, ze sprzedam Ci pare pomyslow! Bedziemy miec razem wiele zabawy, obiecuje! Nie mniej, wygladsz na fotkach bardzo zadowolony i tak trzymaj! Korzystaj, ze wszyscy maja szal na Twoim punkcie. Masz wiele lat przed soba, ze wszystko Ci ujdzie plazem, i tu w Polsce, i tam w Szkocji, a u mnie w Denver Clan'ie masz wolna reke na wszystko. Wujek Cie kocha !!

    ReplyDelete
  6. Drogi WujkuDziadku,jeden facet od zadymy w zupelnosci wystarczy! Poprosze dobry los zeby nie byl swinia i pozbawil Zandra wszelkich "dobrych" pomyslow w stylu DziadoWuja Krzysia!!!!!
    A tak w ogole, to masz racje - mamy, zdrobniale mowiac, wieeelki szaliczek (pochodna od bez ogonkowego: szal, z ogonkiem: szał) na punkcie Zandra-Alexandra!

    ReplyDelete